L’ALUMNA NURIA BERMEJO, DE 2n DE CUINA, MEDALLA D’OR, ALS SKILLS C.V. 2017

L’ALUMNA NURIA BERMEJO, DE 2n DE CUINA, MEDALLA D’OR, ALS SKILLS C.V. 2017

L’ IES Enguera torna a estar d’enhorabona. La Institució Ferial Alacantina (IFA) va acollir des del 27 de novembre i fins l’1 de desembre, la competició autonòmica Skills FP 2017, organitzada per la Conselleria d’Educació, en la qual 260 alumnes de 26 especialitats i de 90 instituts de la Comunitat Valenciana participen per a determinar el guanyador de cada especialitat de FP i accedir a la fase nacional. El nostre centre va participar amb l’especialitat de Cuina mitjançant tres alumnes, Nuria Bermejo, Toni Pinero i Rafa Moratalla. Tots tres han demostrat les seues habilitats, destreses i saber fer destacant el seu alt nivell de formació. El resultat final ha estat bueníssim, ja que Toni aconseguia la medalla de bronze i Nuria  la medalla d’or i, per tant, representarà a la nostra comunitat en els Skills Spain que es celebraran el 2019, un concurs nacional on es seleccionaran els millors aspirants per a la fase internacional, el World Skills.. ENHORABONA A TOTS TRES.

1    2

5’17

JORDI GRAU ORTS

5’66

Para ver el desglose completo de puntuación haz clik aquí

Darrera actualització de dimecres, 13 de desembre de 2017 12:25

Inauguració noves instalacions CCEnguera

Inauguración de las nuevas instalaciones de la Cooperativa del Campo de Enguera

El pasado sábado día 21 de Octubre tuvo lugar el acto de inauguración de las nuevas instalaciones de la Cooperativa del Campo de Enguera y más concretamente de su nueva almazara de extracción de aceite. Sin duda, una nueva apuesta por elevar el nivel de calidad de este producto tan apreciado dentro y fuera de nuestra población.

El servicio de catering estuvo ofrecido por los alumnos y alumnas del Ciclo de Grado Medio de Cocina y Restauración del IES Enguera que demostraron, una vez más, su alto grado de cualificación. Muchas han sido las felicitaciones de las personas asistentes. Sin duda, nuestros alumnos y alumnas pusieron un broche de oro al ya de por sí lucido acto de inauguración.

Desde aquí queremos felicitar también a todo el profesorado del Ciclo que se involucró en el proyecto.  Gracias a todos/as ¡¡

Redacción del IES ENGUERA

Darrera actualització de dilluns, 23 d'octubre de 2017 11:17

Jornada de portes obertes 2017

Jornada de puertas abiertas 2017

El pasado jueves 5 de Octubre tuvo lugar en el IES la jornada de puertas abiertas. Esta actividad está principalmente dirigida a las madres y padres de alumnos que cursan 1º de la ESO y que, por lo tanto, están como primer año en el Centro. Tras la recepción y presentación a los padres/madres por parte del equipo directivo se procedió a realizar una visita por las instalaciones del Instituto. Para acabar el acto se sirvió un refrigerio en el restaurante de los ciclos formativos que pudo ser degustado por todos los presentes

Jornada de portes obertes 2017

Dijous passat 5 d'Octubre va tindre lloc en l'IES la jornada de portes obertes. Esta activitat està principalment dirigida a les mares i pares d'alumnes que cursen 1r de l'ESO i que, per tant, estan com primer any en el Centre. Després de la recepció i presentació als padres/madres per part de l'equip directiu es va procedir a realitzar una visita per les instal·lacions de l'Institut. Per a acabar l'acte es va servir un refrigeri en el restaurant dels cicles formatius que va poder ser degustat per tots els presents.

jornada puertas abiertas

Darrera actualització de divendres, 6 d'octubre de 2017 08:32

Inici del curs 2017-2018 /Inicio del Curso 2017/2017

INICIO DEL CURSO 2017/2018

Hoy 11 de Septiembre se han iniciado las clases del nuevo curso escolar 2017/2018. La jornada se ha desarrollado con normalidad y tanto alumnos/as como profesores/as ya se han incorporado a las aulas.

Comenzamos con ilusiones renovadas deseando que este sea un curso apasionante y fructífero.

¡¡ Suerte a todos/as !!

INICI DEL CURSO 2017/2018

Hui 11 de Setembre s'han iniciat les classes del nou curs escolar 2017/2018. La jornada s'ha desenrotllat amb normalitat i tant alumnos/as como profesores/as ja s'han incorporat a les aules. Comencem amb il-lusions renovades desitjant que este siga un curs apassionant i fructífer.

¡¡ Sort a tots/es !!

Darrera actualització de dilluns, 11 de setembre de 2017 19:40